برگزاری دومین مدرسه تابستانی اینترنت اشیاء

دسته بندی:دانش نامه زمان انتشار:۲۹ مهر ۹۶ ۵۹۱۴ بازدید

برگزاری دومین مدرسه تابستانی اینترنت اشیاء

مرکز نوآوری اینترنت اشیا، آیوتیک پس از برگزاری یک دوره موفق در سال گذشته دومین دوره مدرسه تابستانی اینترنت اشیاء را برگزار می‌کند. این مرکز با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر قصد دارد

افراد مستعد و علاقمند به IoT را با ارایه آموزش‌های تخصصی و کاربردی در این مسیر نوین همراهی کند. در این مسیر، اساتید و شرکت‌های معتبر داخلی در حوزه ICT در کنار مدرسه خواهند بود.در انتهای

این دوره افراد برای کارآفرینی در بازارهای نوظهور اینترنت اشیا آماده خواهند شد.

محتوای این دوره آموزشی که در نیمه دوم مردادماه و در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد، ترکیبی از ارایه مفاهیم ضروری، کارگاه‌ عملی، شرکت در سخنرانی‌ها و تکمیل پروژه‌ها می‌باشد.

مرکز نوآوری آیوتیک، به همراه اساتید متخصص، فعالین صنعت در کنار علاقمندان شرکت کننده خواهند بود تا با خلاقیت، دانش و کار تیمی اینترنت اشیا را به واقعیت تبدیل کنند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره سرفصل‌های دوره و نحوه ثبت‌نام، می‌توانند به وب‌سایت (www.iotic.ir) مراجعه نمایند و یا از طریق ایمیل info@iotic.ir درخواست شرکت در دوره را به همراه رزومه خود ارسال نمایند.شایان ذکر است ظرفیت دوره محدود و مهلت ثبت نام برای علاقمندان ۳۰ تیرماه می باشد.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید...

اطلاعات خود را وارد کنید

جهت ثبت‌نام کلیک کنید