اینترنت اشیاء با ارسال ۱۵۰ ماهواره به فضا جهانی میشود

ماهواره هایspacebees
دسته بندی:اخبار,دانش نامه,مقاله زمان انتشار:۱۷ دی ۹۷ ۵۶۹۱ بازدید

اینترنت اشیاء با ارسال ۱۵۰ ماهواره به فضا جهانی میشود

استارت آپ مخابراتی  “سوارم”  (Swarm Technologies) قصد ایجاد یک شبکه ارتباطی جهانی اینترنت اشیا را دارد.

این استارت آپ آمریکایی اعلام کرده با ارسال ۱۵۰ ماهواره به فضا قرار است این شبکه را ایجاد کند .

گفتنی است این شرکت در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی علرغم رد درخواست شان مبتنی بر ارسال ماهواره، تعداد ۴ ماهواره به مدار زمین فرستاده است . این اتفاقی زمانی رخ داد که کمیسیون فدرال مخابرات فدرال FCC شروع به انجام تحقیقاتی دراین باره کرد . درنتیجه جریمه ای به مبلغ ۹۰۰ هزار دلار برای شرکت تعیین شد و همچنین به طورموقت ،به ماهواره ها اجازه فعالیت داد.

http://www.asriran.com/fa/news/648184/اینترنت-اشیا-با-ارسال-۱۵۰-ماهواره-به-فضا-جهانی-می-شود

تاکنون شرکت سوارم توانسته است حکم موافقت FCC  را بگیرد و قصد دارد با ارسال ۱۵۰ عدد ماهواره کوچک Spacebees به آسمان ، ماهواره هایی که به کوچکی اندازه کف دست هستند ، شبکه جهانی را که به عنوان هدف شرکت خود معرفی کرده است  را، ایجاد کند .

در بیانیه ای که این شرکت از خود منتشر کرده است آمده است که : ” سوارم خدمات ارتباطات دو طرفه را  ارائه می کند که به کاربران اجازه می دهد در هر نقطه ای از جهان اطلاعات ارسال و دریافت کنند. شبکه سوارم به سرعت راه اندازی می شود و خدمات تجاری را حتی قبل از تکمیل شبکه ارائه خواهد کرد.”

همچنین این شرکت در بیانیه ی خود اشاره کرده است که قصد دارد ارسال این ۱۵۰ ماهواره  را از یکم ماه مارس آغاز کند وتا پایان سال به مرحله عملیاتی برساند.

ماهواره های Spacebee به اندازه کف دست انسان (ابعاد ۱۱ در ۱۱ در ۲٫۸ سانتیمتری) هستند که وزنشان بین ۰٫۴ تا ۰٫۷ کیلوگرم تخمین زده می شود. این ماهواره را می توان با هزینه ای کمتر از نسخه ای معمول ساخت و به آسمان فرستاد. به دلیل ابعاد کوچک ماهواره می توان تعداد انبوهی از آنها را به طور همزمان به آسمان برد.

http://www.swarm.space

گزارش تصویری از فینال و اختتامیه ششمین لیگ اینترنت اشیا

https://www.iotic.ir/wp-content/uploads/2023/08/Video.mp4

برگزاری اختتامیه چهارمین لیگ اینترنت اشیاء کشور

چهارمین لیگ اینترنت اشیاء کشور به کار خود پایان داد چهارمین لیگ اینترنت اشیاء کشور که توسط مرکز نوآوری آیوتیک از آذرماه کار خود را آغاز کرده بود روز سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه در سالن 27 نمایشگاه بین­المللی تهران به کار خود ‍‍پایان داد. اختتامیه لیگ اینترنت اشیاء کشور در مراسم [...]

چهارمین لیگ اینترنت اشیاء ایران برگزار می شود

چهارمین لیگ اینترنت اشیاء ایران به همت مرکز نوآوری اینترنت اشیاء-آیوتیک طی آذرماه و دی ماه سال جاری برگزار می شود. لیگ چهارم اینترنت اشیاء مانند سال های گذشته در مناطق شمال -شمال غرب- شرق-غرب – جنوب و مرکز کشور برگزار خواهد شد. نحوه حضور و شرکت در لیگ چهارم […]

۱۳ روش افزایش فروش با استفاده از داده کاوی

رسیدن به مشتریان جدید نسبت به حفظ مشتری های فعلی ، هزینه بیشتری دارد. بنابراین با شناختن رفتار خریداران موجود ، بازاریاب مستقیم می تواند نیاز و علاقه مشتریان را برای خرید محصول خاص پیش بینی کند. خرده فروشی با استفاده از این نوع پیش بینی می تواند با ارائه تخفیف یا پیشنهاد ، مشتری های موجود را حفظ کند.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید...

اطلاعات خود را وارد کنید

جهت ثبت‌نام کلیک کنید