معرفی هشت استارتاپ انگلیسی در حوزه IOT (بخش پایانی)

دسته بندی:دانش نامه زمان انتشار:۲۴ تیر ۹۷ ۵۵۳۸ بازدید

معرفی هشت استارتاپ انگلیسی در حوزه IOT (بخش پایانی)

این شرکت قصد دارد با توسعه راهکارهایی همچون مصرف بهینه انرژی برای گرم کردن فضای خانه مانند خاموش کردن وسایل گرمایشی در اتاق‌هایی که فردی در آن حضور ندارد، به صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک کند. بدین ترتیب، به جای استفاده از ترموستات‌هایی برای گرم کردن کل یک خانه، راهکار جدید به گونه‌ای است که از یک سیستم گرمایش رادیاتوری مرکزی برای کل مجتمع‌های مسکونی در یک منطقه استفاده می‌شود. درحال حاضر، آنها مشغول برنامه‌ریزی برای توسعه آزمایشی تجهیزات هستند.

شرکت DEN یک شرکت توسعه‌دهنده محصولات خانه هوشمند همانند گوشی‌ها، ترموستات‌ها و ساعت‌های هوشمند است. این استارتاپ که در سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی شد، اخیرا کلید و پریزهای برق هوشمند ارایه کرده است که امکان روش یا خاموش کردن دستگاه‌ها و تجهیزات مورد استفاده در خانه را از راه دور فراهم می‌آورد.

این محصولات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که امکان استفاده آن در تمام کشورهای دنیا وجود دارد و در به‌روزرسانی جدید آن، امکان اتصال آن به یک اپلیکیشن موبایل فراهم شده است که برای کنترل کلیدهای برق مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این استارتاپ که در سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی شد، درحال توسعه یک ابزار هوشمند است که می‌تواند مسواک را به یک کنترل‌کننده بازی ویدیویی برای کودکان تبدیل کنند. در واقع کودکان می‌توانند با مسواک زدن، مراحل بازی را پیش ببرند و این موضوع، عاملی ترغیب‌کننده برای مسواک زدن مرتب و صحیح برای کودکان است.

اولین نسخه این تجهیزات در سال ۲۰۱۵ ارایه و برای اولین بار در کشورهای اتریش، آلمان و انگلستان راه‌اندازی شد. تا پایان سال۲۰۱۶ ، Playbrush در بیش از۲۵  کشور در دسترس قرار گرفت.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید...

اطلاعات خود را وارد کنید

جهت ثبت‌نام کلیک کنید