کوئیک استارت اینترنت اشیا-خانه هوشمند

دسته بندی:اخبار,رویداد زمان انتشار:۱۳ مرداد ۹۸ ۶۵۵۰ بازدید

کوئیک استارت اینترنت اشیا-خانه هوشمند

معرفی رویداد

در عصر موبایل و رایانه، هوشمندسازی منازل از ضروریات زندگی است. بنابراین ما در این کارگاه در ابتدا به صورت کامل با بحث خانه هوشمند و کاربردهای وسیعی که در جهان برای این حوزه ایجاد شده است آشنا میشویم و لایه های مختلف آن را مورد بررسی قرار می دهیم .

کوئیک استارت خانه هوشمند رویدادی است که به صورت کاملا عملی نحوه کارکرد سنسورهای هوشمندسازی را مورد بررسی قرار می دهد .

شرکت کنندگان با سنسور‌های دما، رطوبت، اندازه گیری ولتاژ و جریان مصرفی، کنترل شدت نور، سنسور تشخیص حرکت، سنسور باز بودن درب و درب هوشمند و… آشنا خواهند شد و اقدام به راه‌اندازی آنها خواهند کرد .

این رویداد برای کلیه علاقمندان به خانه هوشمند که می‌خواهند علاوه‌بر مباحث تئوری، کارکرد آن را به‌صورت عملی هم مشاهده کنند و از نزدیک این موضوع را لمس کنند، پیشنهاد می‌شود .

در پایان کوئیک استارت شما تا حد بسیار زیادی با حوزه خانه هوشمند آشنا شدید و مفاهیم و موضوعات مطرح در این حوزه را از نزدیک لمس کرده‌اید .

این رویداد با مشارکت و همکاری مرکز نوآوری اینترنت اشیاء و مرکز آموزش نیراسیستم در آزمایشگاه کاربردی اینترنت اشیاء (فضای اشتراکی آیوتیک) مورخ ۲۱شهریورماه برگزار خواهد شد.

نگاهی به آنچه در رویداد خواهیم آموخت:

  • راه‌اندازی سنسور های دما، رطوبت، اندازه گیری ولتاژ و جریان مصرفی، کنترل شدت نور، سنسور تشخیص حرکت، سنسور باز بودن درب و درب هوشمند
  • ایجاد ایستگاه هواشناسی
  • استفاده از نرم افرازهای پیاده‌شده Opensource
  • کدنویسی در محیط Keil  و Raspbian
  • راه‌اندازی پروتکل Mqtt
  • آموزش Rest api
  • اتصال سخت‌افزار به سرور و فراخوانی مقادیر در سرور و موبایل
  • راه‌اندازی شیوه‌های مختلف ارتباط همچون وای فای، بلوتوث، لورا و …

ثبت نام در رویداد

ثبت این رویداد به پایان رسیده است.

کوئیک استارت اینترنت اشیاء- پردازش تصویر

معرفی رویداد با همکاری و مشارکت مرکز نوآوری اینترنت اشیاء-آیوتیک و مرکز آموزش نیراسیستم  کوئیک استارت اینترنت اشیاء با موضوع پردازش تصویر با رزبری پای۳ ، در محل آزمایشگاه کاربردی IOT دانشگاه امیرکبیر در تاریخ ۷ شهریورماه برگزار می‌شود : کوئیک استارت عنوان رویدادی است که سعی دارد در سریع ترین زمان ممکن شما […]

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید...

اطلاعات خود را وارد کنید

جهت ثبت‌نام کلیک کنید