استارتاپ گادا؛ کیوسک‌های هوشمند

دسته بندی:اخبار,استارتاپ ها,استارتاپ های ایرانی زمان انتشار:۱۳ مرداد ۹۸ ۴۴۰۳ بازدید

استارتاپ گادا؛ کیوسک‌های هوشمند

معرفی استارتاپ‌های اینترنت اشیاء:

در ادامه معرفی استارتاپ‎های فعال در زمینه اینترنت اشیاء، به سراغ استارتاپ گادا رفتیم و با آنها گپ و گفتی داشتیم. در معرفی این استارتاپ باید بگوییم که این تیم از برگزیدگان دوره قبلی لیگ اینترنت اشیاء در منطقه مرکز کشور هم بود.

+ استارتاپ شما چه کاری انجام میدهد؟

– ما کیوسک هوشمند می‌سازیم که کار آنها به سه بخش تبلیغات، اطلاع‌رسانی و خدمات تقسیم میشود. هدف ما این است که یک وسیله توسعه‌پذیر بسازیم به‌طوری که برنامه‌نویس‌ها بتوانند روی آنها خدمات ارائه دهند.

+ الان در چه مرحله‌ای هستید؟

– با یاری خدا در حال حاضر به تولید انبوه رسیده‌ایم.

+ از چه زمانی به فکر راه اندازی استارتاپ افتادید؟

– از سه سال پیش شروع کردیم به تولید سخت‌افزاری که بتوانیم نوبت‌دهی انجام دهیم و پیشرفت کردیم و به کیوسک‌های هوشمند امروزی تبدیل شد.

  • هدف ما ساخت دستگاه نوبت دهی یود

+ چرا ایده‌تان را روی این موضوع انتخاب کردید؟

– هدف اصلی ساخت دستگاه نوبت‌دهی بود و به مرور متوجه شدیم شرکت‌های دیگری هم وارد این قضیه شده‌اند. بنابراین ما در حوضه وسیع‌تری وارد شدیم و سخت‌افزار را طوری ساختیم که به نوبت‌دهی محدود نشود و وارد حوره iot شدیم.

  • گادا یک استارتاپ خانوادگی

+ تیم شما شامل چند نفر است و چه مدتی است که با هم همکاری می‌کنید؟

– من، همسرم و برادرم روی این استارتاپ زمان می‌گذاریم و تقریبا سه سال است که با هم همکاری می‌کنیم. بعدها سرمایه‌گذار جذب کردیم و کارمان توسعه پیدا کرد.

  • جذب مشتری یکی از نیازهای اصلی استارتاپ گادا

+ در حال حاضر نیاز اصلی استارتاپ شما چیه؟

– در حال حاضر در حال پیدا‌کردن و جذب مشتری‌ هستیم و از طرفی دنبال توسعه‌دهنده هستیم که بتوانیم روی این سخت‌افزار اپلیکیشن‌ها را توسعه بدهیم.

+فکر می‌کنید وضعیت استارتاپ گادا در ۳سال آینده چه خواهد بود؟

– ما اگر درست بتوانیم پیش برویم، میتوانیم تولید را فزایش دهیم و خدمات بالاتری را به مشتریان ارائه دهیم.

  • واردات چالشی جدی

+ مهمترین مشکل یا چالشی که از ابتدای راه تا الان با اون مواجه شدید، چی بوده؟

– مهم ترین مشکل ما واردات بود؛ ما می‌خواستیم یه LCD خاصی را وارد کنیم و به ما مجوز واردات محصول را نمی‌دادند و زمان زیادی طول کشید تا بتوانیم ها LCDر ا وارد کنیم و خدا رو شکر مشکل برطرف شد.

  • استارتاپ‌ها قبل از توسعه کار، بازار را دقیق بررسی کنند

+ توصیه‌ای به استارتاپ‌هایی که میخواهند روی iot و هوشمندسازی کار کنند دارید؟

– توصیه من این است که قبل از این که کارشان را توسعه بدهند، بازار را بررسی کنند.

ما مشکلی که داشتیم این بود که بعد از تولید محصول، دیدیم که بازار از اجناسی مانند جنس ما انبوه شده است اگر از قبل بازار را بررسی می‌کردیم شاید یک سال زودتر به محصول می‌رسیدیم.

استارتاپ ۳M tech

در ادامه معرفی استارتاپ های اینترنت اشیاء، آیوتیک به سراغ یکی دیگر از این استارتاپ ها در نمایشگاه الکامپ رفته و گفتگوی کوتاهی با این تیم داشته که در ادامه می خوانید. با استارتاپ ۳M tech بیشتر آشنا شوید: + کمی درباره فعالیت استارتاپ تون توضیح می‌دهید؟ – ما یه تیم […]

موبیکار، استارتاپی که ماشین شما را هوشمند می کند

معرفی استارتاپ موبیکار    موبیکار استارتاپ فعال در زمینه اینترنت اشیاء است که در نمایشگاه الکامپ امسال هم حضور دارد دوستان ما در نمایشگاه برای معرفی این استارتاپ به شما، گفتگوی کوتاهی با آنها داشتند که در ادامه می خوانید: + استارتاپ موبیکار را معرفی می کنید؟ – استارتاپ ما […]

استارتاپ چیست؟

استارتاپ واژه‌ای است که در سال‌های اخیر در اخبار مربوط به دنیای فناوری، شاهد استفاده از آن در توصیف شرکت‌های نوپایی هستیم که راهکارهای جدیدی را برای حل مشکلات و مسائل موجود در دنیای فناوری مطرح می‌کنند. قطعا منشأ این واژه در سانفرانسیسکو و سیلیکون‌ولی نهفته است. اما استارتاپ چیست […]

رتبه جهانی ایران در کارآفرینی نوپا و استارتاپ ها

بر اساس پژوهش‌های میدانی و ارزیابی‌های انجام‌شده از سوی مرکز توانمندسازی و تسهیلگری کسب‌وکارهای نوپای فناوری اطلاعات وابسته به وزارت ارتباطات، در یک کسب‌وکار در حال توسعه به طور متوسط هفت نفر متخصص مشغول به کار هستند و تعداد درخور توجهی نیز به‌طور غیرمستقیم در جریان فعالیت آن حضور دارند. […]

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید...

اطلاعات خود را وارد کنید

جهت ثبت‌نام کلیک کنید