سمینار دیجیتال استارز

دسته بندی:اخبار زمان انتشار:۴ تیر ۹۸ ۴۴۴۶ بازدید

سمینار دیجیتال استارز

در رویداد دیجیتال استارز که همزمان با اختتامیه هفته دیجیتال و فینال دومین لیگ اینترنت اشیا برگزار شد، به چالش‌ها و روند‌کاری استارت‌آپ‌ها پرداختیم.

از آنجایی که اکثر کسب‌و‌کارهای نوپا یا همان استارتاپ‌ها برای تشکیل تیم، درک مدل کسب‌و‌کار، طراحی محصول، ورود به بازار، رشد کاربران و مشتریان و توسعه کسب‌و‌کار خود سختی زیادی تحمل می‌کنند، سعی کردیم با کمک گرفتن از تجربیات و راه‌حل‌های مشاوران و منتورهایی چون روح‌الله رحمانی معاون نوآوری دیجی‌کالا و محمد حسین حمیدی مشاور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ،‌استارت‌اپ‌های فعال را یاری کنیم.

در شرایط اقتصادی که هر روز انتظار اخبار تازه و غافلگیر‌کننده داریم، نابسامانی‌ها و بی‌ثباتی بازار ریسک کسب‌و‌کار را بسیار بالا می‌برد. اینکه شرایط اقتصادی فعلی کشور چه نقش و اثری روی اکوسیستم نوآوری دارد و چه راهکارهایی برای برون‌رفت کسب‌و‌کارهای نوپا از بحران پیش رو می‌توان ارایه داد، یکی از موضوعاتی بود که سخنرانان این سمینار به آن پراختند.

در این رویداد سعی شد، فرصتی ایجاد شود تا تیم‌ها را با افرادی که قبلا این مسیر در کسب‌و‌کار، محصول یا خدمتی مشابه طی کرده‌اند و از همه این دانش و توانمندی‌های ایجاد شده، برای یک یا چند محصول یا خدمت محدود استفاده کرده‌اند ،‌آشنا کنیم.

در بخش پایانی این رویداد، فینال دومین لیگ اینترنت اشیاء با ارایه تیم‌های راه یافته به فینال برگزار شد و در نهایت با ارایه امتیازات داوران به تیم‌ها و جمع‌بندی نتایج، سه استارتاپ برتر حوزه اینترنت اشیاء انتخاب و معرفی شدند و از آن‌ها تقدیر شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید...

اطلاعات خود را وارد کنید

جهت ثبت‌نام کلیک کنید