سومین مدرسه تابستانی مرکز نوآوری اینترنت اشیا

دسته بندی:دوره ها,رویداد زمان انتشار:۹ تیر ۹۸ ۴۶۰۵ بازدید

سومین مدرسه تابستانی مرکز نوآوری اینترنت اشیا

این دوره به پایان رسده ، برای ثیت نام در دوره ۵G در تابستان ۹۹ کلیک کنید.

ثبت نام سومین مدرسه تابستانی مرکز نوآوری اینترنت اشیا آغاز شد ،علاقه مندان تا آخر تیر ماه  فرصت دارند تا برای شرکت در این رویداد ثبت نام کنند.

این رویداد که در مرداد ماه برگزار میگردد فرصت خوبی برای علاقه مندان به کارآفرینی در حوزه IoT میباشد تا با تمام مباحث این حوزه بصورت کاربردی آشنا شوند.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر ،معرفی مدرسین این دوره و ثبت نام در مدرسه تابستانی میتوانید به بخش رویدادها و سپس مدرسه تابسانی رجوع کنید.

پنج قدم مهم در ورود به اینترنت اشیا:

پنج قدم مهم در ورود به اینترنت اشیا: در این مطلب به پنج قدم مهم  برای ورود به دنیای اینترنت اشاره کرده ایم. 1) کار با Javascript و python  را یاد بگیرید. برای کار با سنسور های iot   میتوانید با هر یک از زبان های برنامه نویسی ای چون : [...]

بهترین راه یادگیری اینترنت اشیاء چیست؟

برای یادگیری این حوزه وارد پروژه‌ای شوید که شور فعالیت در این زمینه را در شما ایجاد کرده و شما را ترغیب به فعالیت بیشتر کند. در اینترنت نگاهی سریع بیندازید. ببینید چه مسایلی برای شما هیجان‌انگیزتر است و به چه مواردی علاقه‌ای ندارید.

۲۰ پروژه برتر آردوینو به همراه بررسی آن ها

در این مقاله ۲۰ تا از بهترین پروژه های آردویینو را برای شما آماده کرده ایم ابتدا آن ها را معرفی می کنیم سپس به بررسی تک تک آنها می پردازیم.

تاثیر ۵g بر روی iot

نسل پنجم شبکه تلفن همراه ۵G ، استانداردهای پیشنهادی برای نسل جدید ارتباطات سیار است که پس از نسل چهارم شبکه تلفن همراه فعلی ارائه می‌شود. این نسل جدید، سرعت دانلود و آپلود بیشتر و ارتباطات باثبات‌تری را به ارمغان می‌آورد. به‌صورت خلاصه می‌توان گفت که در اینترنت  ۵G ، در مقایسه با نسل چهارم، در هر ناحیه گجت‌های بیشتری می‌توانند به اینترنت موبایل وصل شوند و از سرعت بالاتری بهره ببرند.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید...

اطلاعات خود را وارد کنید

جهت ثبت‌نام کلیک کنید