فینال سومین لیگ اینترنت اشیاء کشور

دسته بندی:اخبار,استارتاپ ها,رویداد,لیگ اینترنت اشیاء ایران زمان انتشار:۲۰ آبان ۹۸ ۳۲۲۶ بازدید

فینال سومین لیگ اینترنت اشیاء کشور

 

فینال سومین دوره لیگ IoT کشور

مرحله پایانی سومین لیگ اینترنت اشیاء کشور که برای سومین سال متوالی به همت مرکز نوآوری اینترنت اشیاء-آیوتیک برگزار شد، دوشنبه مورخ ۱۱ آذرماه برگزار می شود.

 

در لیگ امسال که با حمایت ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و همکاری دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه گذاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ادارات کل ارتباطات و فناوری ارتباطات استانها برگزار شد، بیش از ۴۰ تیم استارتاپی حضور داشتند

زمان برگزاری

 

این رویداد از تاریخ ۲۲ مهرماه امسال آغاز شد و تا پایان آبان ماه، در مناطق شمال، غرب، شرق، شمال غرب، جنوب و مرکز کشور برگزار شد.

 

لیگ اینترنت اشیاء ایران، تیم‌های فعال و توانمند در مناطق مختلف کشور که در زمینه هوشمندسازی کار می‌کنند، شناسایی می‌کند و فرصتی ایجاد می‌کند تا تیم‌ها در سطح منطقه‌ای ارزیابی شوند، رقابت کنند، یا هم‌‌تیمی پیدا کنند.

 

در مرحله بالاتر تیم‌هایی که بیشتر تلاش کردند و در سطح منطقه خود جزء ۳ تیم برتر شدند، می‌توانند در فینال رویداد، مقابل سرمایه‌گذارها توانمندی تیم و قدرت ایده‌های خوب خود را ارایه بدهند.

اگر مایلید در رویداد پایانی لیگ اینترنت اشیاء کشور حضور پیدا کنید و با تیم های برگزیده مناطق کشور از نزدیک آشنا شوید، می‌توانید اینجا ثبت نام کنید.

چهارمین لیگ اینترنت اشیاء ایران برگزار می شود

چهارمین لیگ اینترنت اشیاء ایران به همت مرکز نوآوری اینترنت اشیاء-آیوتیک طی آذرماه و دی ماه سال جاری برگزار می شود. لیگ چهارم اینترنت اشیاء مانند سال های گذشته در مناطق شمال -شمال غرب- شرق-غرب – جنوب و مرکز کشور برگزار خواهد شد. نحوه حضور و شرکت در لیگ چهارم […]

گزارش لیگ دوره ی سوم

لیگ اینترنت اشیاء ایران، در سومین سال برگزاری با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری و شرکت همراه اول و حمایت با همکاری دفتر نوآوری و حمایت معنوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ادارات کل استانی با هدف شناسایی تیم‌های توانمند در مناطق مختلف کشور در حوزه هوشمندسازی و ارایه خدمات مبتنی بر اینترنت اشیاء از هفته سوم مهرماه تا هفته دوم آذرماه سال ۹۸ در کشور برگزار شد.

تیم‌های منتخب سومین دوره رقابت‌های استارتاپ‌های اینترنت اشیا معرفی شدند

  چهارشنبه اول آبان ماه سومین لیگ اینترنت اشیا در شمال کشور با حضور ۱۴ تیم استارتاپی برگزار شد. مرکز نوآوری اینترنت اشیا آیوتیک، سومین لیگ اینترنت اشیا را با همکاری دانشگاه گلستان و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان و با حضور مسئولین پروژه هشدار سریع آتش سوزی جنگل گلستان در […]

سومین لیگ اینترنت اشیاء ایران برگزار می شود

برنامه سومين لیگ اینترنت اشیاء ایران از سوي مرکز نوآوري اينترنت اشياء-آيوتيک اعلام شد. ليگ اينترنت اشياء ايران، که توسط مرکز نوآوري آيوتيک به عنوان رويداد تخصصي که  فضاي تعامل و رقابت ميان استارتاپ هاي حوزه اينترنت اشياء را شکل داد،​ در سومين دوره خود،​ امسال نيز در مناطق مختلف [...]

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید...

اطلاعات خود را وارد کنید

جهت ثبت‌نام کلیک کنید