گزارش لیگ دوره ی چهارم

چهارمین لیگ اینترنت اشیاء کشور به کار خود پایان داد

چهارمین لیگ اینترنت اشیاء کشور که توسط مرکز نوآوری آیوتیک با حمایت ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از آذرماه کار خود را آغاز کرده بود روز سه‌شنبه ۲۸ بهمن‌ماه در سالن ۲۷ نمایشگاه بین­المللی تهران به کار خود ‍‍پایان داد.

اختتامیه لیگ اینترنت اشیاء کشور

در مراسم اختتامیه چهارمین لیگ اینترنت اشیاء کشور ۶ تیم برگزیده و راه یافته از مرحله نیمه نهایی به رای داوران به رقابت نهایی پرداختند و در نهایت ۳ تیم برگزیده اینترنت اشیاء کشور انتخاب و اعلام شدند.

داوران

در مرحله نهایی چهارمین لیگ اینترنت اشیاء کشور آقایان دکتر امید پیرو، مهندس احسان دادور، مهندس طاهرخانی (لینکپ) و فریدون سپنتا بر اساس شاخص‌های لیگ تیم ها را ارزیابی کردند و در نهایت پس از شور و مشورت نظر نهایی خود را اعلام کردند.

بر اساس رای هیات داوران تیم های سامانه هوشمند طب از استان مازندران (دانشگاه بابل)، ابراشیاء گلستان از استان گلستان (دانشگاه گلستان) و ریموت هوشمدن از استان لرستان (دانشگاه علمی کاربردی خرم‌آباد) به ترتیب رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند.

مهمانان ویژه لیگ امسال

در پایان با حضور آقای مهندس آذری جهرمی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از سایر مدیران بخش های مختلف جوایز برندگان اهدا شد.

جوایز برندگان چهارمین لیگ

سه تیم منتخب لیگ اینترنت اشیاء کشور در سال ۹۹ از جوایز نقدی ۷،۵ و۱۰ میلیون تومانی بهره‌مند شدند.

گفتنی است در چهارم لیگ اینترنت اشیاء کشور ۴۵ تیم از سراسر کشور حضور داشتند که در نهایت از میان شرکت کنندگان ۱۰ تیم برگزیده مناطق کشوری به مرحله نیمه نهایی و از بین شرکت کنندگان در مرحله نیمه نهایی ۶ تیم به فینال لیگ راه یافتند.

جهت ثبت‌نام کلیک کنید