گزارش سومین دوره لیگ اینترنت اشیاء

 

 

سومین لیگ اینترنت اشیاء کشور به کار خود پایان داد

 

سومین لیگ اینترنت اشیاء کشور که توسط مرکز نوآوری آیوتیک از مهرماه کار خود را آغاز کرده بود روز دوشنبه ۱۱ آذرماه در محل موسسه مطالعات بهره وری و منابع انسانی به کار خود ‍‍پایان داد.

 

اختتامیه لیگ اینترنت اشیاء کشور

در مراسم اختتامیه سومین لیگ اینترنت اشیاء کشور ۶ تیم برگزیده و راه یافته از مرحله نیمه نهایی به رای داوران به رقابت نهایی پرداختند و در نهایت ۳ تیم برگزیده اینترنت اشیاء کشور انتخاب و اعلام شدند.

داوران

در  مرحله نهایی سومین لیگ اینترنت اشیاء کشور آقایان حسن اطلاعت- محمد کامرانی، امید استادرحیمی، مجید زورمند و احسان دادور بر اساس شاخص های لیگ تیم ها را ارزیابی کردند و در نهایت پس از شور و مشورت نظر نهایی خود را اعلام کردند.

 

بر اساس رای هیات داوران تیم های گادا- I-Trap و آتی بین به ترتیب رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند.

مهمانان ویژه لیگ امسال

در پایان با حضور دکتر محمدی دبیرستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال دکتر منادی مدیرکل نوآوری و توسعه کسب و کار همراه اول و جمعی از سایر مدیران بخش های مختلف جوایز برندگان اهدا شد.

 

جوایز برندگان سومین لیگ

سه تیم منتخب لیگ اینترنت اشیاء کشور در سال ۹۸ علاوه بر جوایز نقدی ۷-۵ و۳ میلیون تومانی به برگزیدگان تا سقف ۱۰ میلیون از خدمات سرور و هاستینگ شرکت سینداد و ۵ میلیون تومان اعتبار استفاده از سیستم مدیریت دیتا اینترنت اشیا فراکلود هلدینگ گرین وب و مودم و اینترنت رایگان از سوی شرکت ارتباطات مبین نت بهره مند شدند.

 

گفتنی است در سومین لیگ اینترنت اشیاء کشور ۴۱ تیم از سراسر کشور حضور داشتند که در نهایت از میان شرکت کنندگان ۱۴تیم به مرحله نیمه نهایی و از بین شرکت کنندگان در مرحله نیمه نهایی ۶ تیم به فینال لیگ راه یافتند.

 

 

جهت ثبت‌نام کلیک کنید