استارت آپ کارنو

دسته بندی:استارتاپ ها زمان انتشار:۱۳ مرداد ۹۸ ۴۷۷۹ بازدید

استارت آپ کارنو

یکی از استارت آپ های آیوتیک که نزدیک یک سال است محصول خود را عرضه کرده، اپلیکیشن کارِنو می باشد. کارنو اولین پلتفرم سنجش رفتار رانندگی براساس فناوری اینترنت اشیاء است.

این اپلیکیشن با استفاده از سنسورهایی که در دستگاه موبایل شما وجود دارد، رفتار رانندگی شما را ارزیابی می‌کند و با ثبت سفرهای شما، چگونگی رفتار رانندگی شما را گزارش می‌دهد. شما در قسمت «سفرهای من» می‌توانید پارامترهای سرعت، شتاب، ترمز، مدت زمان و … هر سفر را به طور مجزا مشاهده کنید. علاوه بر این موارد، با ثبت سفرهای خود و بر اساس رفتار رانندگی‌تان، مدال هایی را دریافت می کنید که می توانید با آن ها در بخش «جوایز»، جوایز یا تخفیفات مختلفی همچون تخفیف خرید بیمه، خدمات رایگان خودرو، تخفیف خرید از بازارهای آنلاین را دریافت کنید.

همچنین اگر علاقه‌مند هستید خود را با دیگران به چالش بکشید، می‌توانید با شرکت در چالش‌ها، رفتار و عادات رانندگی خودتان را با تعداد بالایی از رانندگان مقایسه کرده و از جوایز ارزنده‌ای بهرمند شوید.

پلتفرم کارنو قصد دارد تا با استفاده از فناوری در حال گسترش اینترنت اشیاء، رانندگان خوب را شناسایی و تلاش کند تا نتیجه این رانندگی خوب را از طریق تخفیف های بیشتر بیمه برای آن ها لحاظ کند. همچنین به بهبود و اصلاح رفتار رانندگی کل جامعه بپردازد تا آرامش و لذت رانندگی مطمئن را در رانندگان ایرانی ایجاد کند.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید...

اطلاعات خود را وارد کنید

جهت ثبت‌نام کلیک کنید