معرفی تیمهای راه یافته به فینال لیگ اینترنت اشیا-تیم ضربان

دسته بندی:دانش نامه زمان انتشار:۱۱ آذر ۹۷ ۴۷۵۲ بازدید

معرفی تیمهای راه یافته به فینال لیگ اینترنت اشیا-تیم ضربان

تیم ضربان

 

تیم شما در چه زمینه ای کار می کند؟

فعالیت تیم ما در حوزه سلامت است. ایده فعلی ما بخشی از یک طرح جامع است که کمک بسیار بزرگی به بهبود سلامت افراد و روند پرونده سلامت الکترونیکی است. در این طرح، ما دستبندی داریم که با تحلیل ضربان قلب افراد و مقایسه آن با پیشینه پزشکی وی، آنها را از بروز هرگونه بیماری قلبی، قبل از وقوع آن، مطلع میکند و در صورت نیاز فعالیت هایی خاص انجام میدهد.

 

چرا به سراغ ایده ای در زمینه اینترنت اشیاء رفتید؟

ما معتقدیم که چهارمین موج متحول کننده زندگی بشر، اینترنت اشیا است که کشورهای مختلف (و نسبتا ایران) توجه بسیار خاصی به آن کرده اند. دلیل این توجه را میتوان در سادگی، ارزانی و در عین حال بازده ای بالای آن دانست که به دلیل یکپارچگی داده ها و پیشرفت هوش مصنوعی بدست آمده است.

 

چه دغدغه هایی وجود داشت که فکر کردید اینترنت اشیاء میتواند آنها را رفع کند؟

سلامت یکی از نیازهای اولیه بشر است که با ظهور هر تکنولوژی، در اولویت های کاربردی آن قرار دارد. اینترنت اشیا به دلیل کاربرد ساده و امکان دسترسی آنلاین به اطلاعات حیاتی، استفاده گسترده ای در زمینه سلامتی دارد.

 

مهمترین هدف تیم شما چیست؟

جامعه موفق جامعه ای سالم است. هدف ما بهبود سلامت جامعه در بستر اینترنت اشیا است.

 

بزرگترین و مهمترین چشم انداز تیمی خودتان را بگویید؟ (فکر می کنید تیم شما در چه نقطه ای از بازار در چه بازه زمانی می تواند بایستد؟)

طرح فعلی ما، اولین نسل از محصولات ما است که با توجه به فناوری های کنونی در کشور طراحی شده است. با پیشرفت شرکت، واحد تحقیق و توسعه نسل جدیدی از محصولات را ارائه خواهد داد و محصولات کنونی ما دایما به روز خواهند شد. ارائه خدمات و محصولات جدید، بصورت همیشگی ادامه داده خواهد شد. بهرحال پیش بینی میشود که با گسترش استقبال اینترنت اشیا و استفاده از این نوع تجهیزات در ۵ سال پیش رو، شاهد رشد انفجاری بازار باشیم، اما میدانیم در لحظه فعلی، مشتریان هدف ما، افراد بیمار و سن بالا در دهک های بالای جامعه هستند.

 

 

چرا در لیگ اینترنت اشیا شرکت کردید؟

چون فعالان این اکوسیستم در این لیگ حاضر می شوند، دنیای امروز دیگر جایی نیست که افراد به تنهایی و بدون کمک دیگران به جایی برسند، ما نیز از این امر مستثنا نیستیم و تلاش داریم انچه که باعث می شود ما حضور قدرتمندانه ای در بازار داشته باشیم، استفاده نماییم.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید...

اطلاعات خود را وارد کنید

جهت ثبت‌نام کلیک کنید