سومین لیگ اینترنت اشیاء ایران برگزار می شود

دسته بندی:اخبار,رویداد زمان انتشار:۳ شهریور ۹۸ ۵۹۷۴ بازدید

سومین لیگ اینترنت اشیاء ایران برگزار می شود

برنامه سومین لیگ اینترنت اشیاء ایران از سوی مرکز نوآوری اینترنت اشیاء-آیوتیک اعلام شد.

لیگ اینترنت اشیاء ایران، که توسط مرکز نوآوری آیوتیک به عنوان رویداد تخصصی که  فضای تعامل و رقابت میان استارتاپ های حوزه اینترنت اشیاء را شکل داد،​ در سومین دوره خود،​ امسال نیز در مناطق مختلف کشور شامل شمال، جنوب،​غرب، شرق، شمال غرب و مرکز کشوربرگزارمی شود.

لیگ اینترنت اشیاء ترکیبی از آموزش و رقابت، با چاشنی جایزه برای فینالیست‌هاست با هدف تمرکز زدایی سعی دارد فرصت دیده شدن استارتاپ‌ها، تیم‌ها و ایده‌های آنها را جدای از منطقه و شهر فراهم کند و توانسته جایگاه خود را میان فعالان و علاقمندان اینترنت اشیاء پیدا کند.

 

این لیگ، که بطور سراسری و طی یک برنامه زمانی در همه مناطق کشور برگزار می‌شود، تیم‌های فعال و توانمند در مناطق مختلف کشور که در زمینه هوشمندسازی کار می‌کنند، شناسایی می‌کند و فرصتی ایجاد می‌کند تا تیم‌ها در سطح منطقه‌ای ارزیابی شوند، رقابت کنند، یا هم‌‌تیمی پیدا کنند. در مرحله بالاتر تیم‌هایی که بیشتر تلاش کردند و در سطح منطقه خود جزء تیم‌های منتخب و برتر از سوی داوران شناسایی شدند، می‌توانند در مرحله نیمه نهایی و در نهایت فینال رویداد، به معرفی توانمندی ها و ایده‌های  خود بپردازند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام می توانند به صفحه لیگ اینترنت اشیاء ایران در سایت آیوتیک مراجعه کنند و یا از طریق ایمیل (info@iotic.ir) یا شماره تماس(۶۴۵۴۳۳۵۴) با آیوتیک ارتباط بگیرند.

 

گزارش تصویری از فینال و اختتامیه ششمین لیگ اینترنت اشیا

https://www.iotic.ir/wp-content/uploads/2023/08/Video.mp4

برگزاری اختتامیه چهارمین لیگ اینترنت اشیاء کشور

چهارمین لیگ اینترنت اشیاء کشور به کار خود پایان داد چهارمین لیگ اینترنت اشیاء کشور که توسط مرکز نوآوری آیوتیک از آذرماه کار خود را آغاز کرده بود روز سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه در سالن 27 نمایشگاه بین­المللی تهران به کار خود ‍‍پایان داد. اختتامیه لیگ اینترنت اشیاء کشور در مراسم [...]

چهارمین لیگ اینترنت اشیاء ایران برگزار می شود

چهارمین لیگ اینترنت اشیاء ایران به همت مرکز نوآوری اینترنت اشیاء-آیوتیک طی آذرماه و دی ماه سال جاری برگزار می شود. لیگ چهارم اینترنت اشیاء مانند سال های گذشته در مناطق شمال -شمال غرب- شرق-غرب – جنوب و مرکز کشور برگزار خواهد شد. نحوه حضور و شرکت در لیگ چهارم […]

گزارش لیگ دوره ی سوم

لیگ اینترنت اشیاء ایران، در سومین سال برگزاری با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری و شرکت همراه اول و حمایت با همکاری دفتر نوآوری و حمایت معنوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ادارات کل استانی با هدف شناسایی تیم‌های توانمند در مناطق مختلف کشور در حوزه هوشمندسازی و ارایه خدمات مبتنی بر اینترنت اشیاء از هفته سوم مهرماه تا هفته دوم آذرماه سال ۹۸ در کشور برگزار شد.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید...

اطلاعات خود را وارد کنید

جهت ثبت‌نام کلیک کنید