وبلاگ

0
۵۵۷۵
دومین مدرسه تابستانی اینترنت اشیا

پایان دومین مدرسه اینترنت اشیاء آیوتیک

برای ثبت نام و آشنایی بیشتر با مدرسه تابستانی ما در  سال ۹۹ ، کلیک کنید. دومین دوره مدرسه تابستانی اینترنت اشیا فردا عصر بطور رسمی به کار خود پایان خواهد داد. این مدرسه که از سال گذشته با رویکرد کارآفرینی در حوزه اینترنت اشیا کار خود را در مرکز […]
ادامه مطلب
0
۵۹۵۶

کاربرد اینترنت اشیا IOT در بیمه خودرو UBI

مشکل اصلی که در این حوزه وجود دارد، این است که در محاسبه نرخ حق بیمه پایه، فقط ویژگی خودرو در نظر گرفته می‌شود و عواملی چون رفتار رانندگی، شرایط آب و هوایی و نوع جاده نادیده گرفته می‌شود. به عبارت دیگر، این نوع روش در تعیین حق بیمه ناعادلانه […]
ادامه مطلب
0
۶۴۱۱

کاربرد اینترنت اشیا در تبلیغات

امروزه دامنه کاربرد اینترنت اشیا بسیار وسیع شده و تقریبا در هر حوزه­ای میتوان نشانه­ هایی را از اینترنت اشیا را دید. یکی از صنایع جذاب و پولساز که اینترنت اشیا وارد آن شده صنعت تبلیغات است. اینترنت اشیا با ورود به این حوزه تحولی در زمینه تبلیغات و شخصی سازی […]
ادامه مطلب
0
۵۶۶۹

سه قانون طلایی در اینترنت اشیا

قانون اول : انحصار ممکن نیســت، مشارکت کنید: بر خلاف زیرساخت ها و شبکه­ های سنتی ارتباطی که اغلب در چند بازیگر کلیدی منحصر می­شــوند، اینترنت اشیاء گزینه­ های زیادی برای توسعه فعالیت­های خود در اختیار دارد. از طرف دیگر فعالیت­های جزیره ­ای در حوزه اینترنت اشــیاء چه در بخش […]
ادامه مطلب
0
۴۶۰۶

نتایج داوری مدرسه تابستانی

اسامی پذیرفته شدگان در دومین مدرسه تابستانی اینترنت اشیاء آیوتیک اعلام شد روابط عمومی آیوتیک، ضمن قدردانی از استقبال علاقمندان به این دوره اعلام کرد: از میان ثبت نام کنندگان در دومین مدرسه تابستانی آیوتیک و بر اساس نظر داوران واجدین شرایط حضور در این دوره انتخاب شدند. اسامی پذیرفته […]
ادامه مطلب
0
۳۰۸۲
موانع رشد استارتاپ های ایران

استارتاپ چیست؟

استارتاپ واژه‌ای است که در سال‌های اخیر در اخبار مربوط به دنیای فناوری، شاهد استفاده از آن در توصیف شرکت‌های نوپایی هستیم که راهکارهای جدیدی را برای حل مشکلات و مسائل موجود در دنیای فناوری مطرح می‌کنند. قطعا منشأ این واژه در سانفرانسیسکو و سیلیکون‌ولی نهفته است. اما استارتاپ چیست […]
ادامه مطلب
0
۵۰۷۲
9 استارتاپ موفق ایرانی

۹ استارتاپ موفق ایرانی (قسمت اول)

دیجی‌کالا دیجی کالا بزرگترین شرکت خرده فروشی صورت اینترنتی در ایران است که در سال ۲۰۰۶ راه اندازی گردید. امروزه دیجی کالا، پربازدید ترین سایت در خاورمیانه و بزرگترین سایت فروش محصولات دیجیتالی و الکترونیکی در ایران می باشد. این وب سایت در آغاز راه خود تنها به نقد و […]
ادامه مطلب
0
۴۸۷۸
9 استارتاپ موفق ایرانی

۹ استارتاپ موفق ایرانی- قسمت دوم

تپسی (TAP30) تپسی (TAP30) رقیب قدر اپیلیکشن اسنب، سامانه هوشمند درخواست تاکسی است که در حال حاضر در شهرهای تهران و کرج و اصفهان و شیراز و تبریز و مشهد خدمات خود را ارائه می‌دهد. تپسی از طریق اپلیکیشن موبایل و پنل سازمانی، شما را با سفیران (رانندگان) مرتبط می‌سازد. […]
ادامه مطلب
0
۳۶۲۰

۳ راهکار برای رفع چالش نبود نهادهای پشتیبان برای استارتاپ‌

در یک اکوسیستم رشد یافته، بازیگران مختلفی وجود دارد که در تعامل تنگاتنگ با یکدیگر زمینه رشد و توسعه فعالیت مورد نظر خود را فراهم می‌کنند. وجود نهادهای پشتیبان در فعالیت‌های استارتاپی که اغلب شرکت‌های بزرگ را در بر می‌گیرد از جمله این بازیگران است که با ارائه خدمات فنی، […]
ادامه مطلب
0
۴۶۶۳

۵ چالش‌ اصلی توسعه کسب و کار استارتاپ‌ها در ایران

باید توجه شود که هر کسب‌و‌کاری که بر پایه فناوری است، لزوما استارتاپ نیست ولی همه استارتاپ ها به نحوی از وب، موبایل، اینترنت و فناوری‌های جدید استفاده می کنند تا رشد بالایی داشته باشند. در ایران نیز این روزها شاهد ظهور استارتاپ های متعددی هستیم. حتی شرکت هایی نیز […]
ادامه مطلب

جهت ثبت‌نام کلیک کنید