سمینار تخصصی Digital Stars

دسته بندی:دانش نامه زمان انتشار:۹ آبان ۹۷ ۵۲۱۱ بازدید

سمینار تخصصی Digital Stars

شما روی کدوم نقطه اکوسیستم نوآوری ایستادید؟ آیا فقط در رویای کسب و کار خودتون بسر می‌برید؟ یا از مرحله رویا گذشتید و در نیمه راه شکل دادن به کسب و کار دلخواهتان هستید؟ یا شاید این روزها با چالش‌های اقتصادی و تنگناهای جدیدی در فضای کسب و کار خودتون دست و پنجه نرم می‌کنید؟

روی هر نقطه که ایستادید، جدا از هر شعار و مثبت اندیشی و… کافیه خوب به اطرافتون نگاه کنید…کمی تامل و تمرکز کنید!

خوب که نگاه کنید می‌بینید همه کسب و کارها، امکانات و ظرفیت‌های ارزشمند بالقوه و بالفعلی دارند که میشه در یک تعامل دوسویه مثبت، گفتگو و توافق و پارتنرشیپ یک مدلی برد-برد دربیاوریم و توی همین تنگناها هم بگذاریم کسب و کارمون یا ایده و طرحمون نفس بکشه، رشد کنه و ادامه حیات بده.

حتما قبول دارید با پارتنرشیپ میان شرکت‌های SME، استارتاپ‌ها با شرکت‌های بالغ و پیشروی اکوسیستم دیجیتال کشور، میشه به مدل‌های خوبی دست پیدا کرد که دیگه نیاز به هزینه کردهای هنگفت نباشه؟ این یعنی چالش نقدینگی کم رنگ‌تر میشه و هزینه کرد مجموعه‌ها عملا پایین میاد.

آیوتیک به عنوان برگزار کننده بخش استارتاپی رویداد هفته دیجیتال ایران، با این رویکرد فرصت و مغتنم شمرده و حالا که همه‌ی بازیگران در لایه‌های مختلف کنار هم جمعند می‌خواهد طرح یک جهش و ثبت کنه.

برای همین سمینار دیجیتال استارز را با حضور بازیگران حوزه دیجیتال کشور از سطوح بالا تا لایه‌های استارتاپی ترتیب داده و امیدواره تا با حضور و حمایت شما مخاطبین یک گام موثر برای حرکت رو به جلو این اکوسیستم برداره.

اینکه شرایط اقتصادی فعلی کشور چه نقش و اثری روی اکوسیستم نوآوری داره و چه راهکارهایی برای برون رفت کسب و کارهای نوپا از بحران پیش رو میشه ارایه داد موضوعاتیه که قراره با حضور شما به آن‌ها برسیم.

این رویداد دنبال شکل‌دهی نگاهی نو در جهت حرکت اکوسیستم نوآوری با توجه شرایط کنونی هست و روز چهارشنبه ۱۴ آذرماه برگزار میشه.

 

پس با ما در این سمینار همراه باشید

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید...

اطلاعات خود را وارد کنید

جهت ثبت‌نام کلیک کنید