معرفی برندگان دومین لیگ اینترنت اشیا در منطقه شمال غرب کشور

دسته بندی:دانش نامه زمان انتشار:۱۵ آبان ۹۷ ۵۰۹۷ بازدید

معرفی برندگان دومین لیگ اینترنت اشیا در منطقه شمال غرب کشور

دومین لیگ اینترنت اشیا در مناطق مختلف کشور در حال برگزاری است. تا اکنون نتایج و تیمهای شرق و شمال غرب کشور مشخص شده و به زودی نتایج منطقه جنوب کشور اعلام میشود. همانطور که پیش تر گفته شد در منطقه شرق تیمهای ماتادور و زی به فینال دومین لیگ اینترنت اشیا صعود کردند.

در منطقه شمال غرب کشور تیمهای I Car، تیم گیمیفیکیشن و  تیم همیار موفق به صعود به فینال لیگ اینترنت اشیا شدند. در ذیل به معرفی مختصری از این تیمها می پردازیم:

تیم I Car، با هدف بهبود زیر ساخت فن آوری اطلاعات در تلاش برای طراحی و ساخت گجت هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا است که با نصب روی خودرو، از طریق بستری امن اطلاعات خود را در اختیار مرکز قرار داده و با دیگر خودرو ها تعامل کند. این گجت قابل نصب روی خودرو هایی از قبیل خودرو های سازمانی، آمبولانس ها، خودرو های حمل زندانیان و… می باشد که اطلاعاتی مانند تاریخچه GPSوضعیت خودرو، شناسه، پروفایل راننده، اطلاعات بار و … را به اشتراک می گذارد که می توان از این اطلاعات برای کنترل عبور و مرور، کنترل تردد، پیگیری مرسوله ارسالی، اطلاع از خودرو های موجود در لحظه، خودرو های آزاد و … مطلع شد. اعضای این تیم آقای سینا پیروزنیا و مرتضی کریمی هستند.

تیم گیمیفیکیشن در تلاش برای ایجاد  محیطی برای شهر هوشمند بر اساس  سیستم مدیریت هست. اعضای این تیم نگین نجار ازلی، نسیم نجار ازلی و محمدرضا عیوضی هستند.

تیم همیار در حال تهیه لباس شنای هوشمند با قابلیت اندازه گیری حجم تنفس و ضربان قلب و میزان حرکت عضلات و ماهیچه های شناگر است. اعضای این تیم شامل پریان برنجی، الهه صبوری و آرزو ذولفقاری است.

نتایج داوری تیم های جنوب کشور به زودی توسط داوران ارایه می شود و سایر تیم ها هم در انتظار ارائه طراح های خود و امید به ورود به مرحله فینال لیگ اینترنت اشیا و کسب جوایز نفیس مربوط به برندگان این رقابت هستند. فینال لیگ اینترنت اشیا همزمان با کنفرانسDigital Week  و نمایشگاه استارت آپ های اینترنت اشیا  در اواسط آذر ماه برگزار می شود.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید...

اطلاعات خود را وارد کنید

جهت ثبت‌نام کلیک کنید