ایندورلی؛ بستر یکپارچه خدمات مکان‌یابی و ردیابی

دسته بندی:اخبار,استارتاپ ها زمان انتشار:۸ مرداد ۹۸ ۲۴۷۰ بازدید

ایندورلی؛ بستر یکپارچه خدمات مکان‌یابی و ردیابی

  • مسریابی در فضای سرپوشیده

در ادامه معرفی استارتاپ‌های حوزه اینترنت اشیا، به سراغ تیم ایندورلی، یکی از استارتاپ‌های فعال در این زمینه رفتیم. ضمن معرفی استارتاپ‌ ایندورلی با آنها بیشتر آشنا می‌شویم:

+ استارتاپ ایندورلی را معرفی می‌کنید؟

– کار ایندورلی مسیریابی و ترکینگ در فضای سر پوشیده است. در مکان‌های که GPS کار نمی‌کند، شما می‌توانید از مکان‌یابی و ردیابی ایندورلی استفاده کنید. ما در ایندورلی توانسته‌ایم یک بستر یکپارچه را برای خدمات مکان‌یابی ارایه بدهیم.

+ الان درچه مرحله‌ای هستید؟

– در حال حاضر در مرحله نمونه اولیه (MVP) هستیم. در یکی دو محل، نحوه کار محصول را تست کرده‌ایم و بدنبال جذب سرمایه و گسترش کار هستیم.

+ از چه زمانی به فکر راه‌اندازی استارتاپ افتادید و  تیم شما چند نفر است؟

– از اواخر تابستان پارسال به این فکر افتادیم. یعنی حدود هفت-هشت ماه پیش شروع به کار کردیم. در حال حاضر یک تیم پانزده نفره هستیم که این تعداد شامل نرم افزار و سخت افزار کار است.

  •  اینترنت اشیاء، بحث داغ این روزها

+ چرا ایده‌تان را در زمینه اینترنت اشیاء انتخاب کردید؟

– چون اینترنت اشیا بسیار بحث داغی است و بحث tracking بسیار مهم هست و تعدادی از افراد تیم ما، حوزه اودر پوزیشن کار می‌کردند و ما در نهایت تصمیم گرفتیم اودر پوزیشن  و ایندر پوزیشن را با هم در یک قالب ارائه بدهیم.

  • ایندورلی در مسیر تجاری شدن

+ تا الان محصول/ خدمتتان فروش هم داشته؟

– ما در حال حاضر یک MVP ساخته‌ایم. تست‌های اولیه را هم انجام داده‌ایم و در حال تجاری کردن آن هستیم.

+  در حال حاضر نیاز اصلی استارتاپ شما چیست؟

–  مهمترین نیازمان جذب سرمایه است و به امید خدا بعد از جذب سرمایه، پلن‌مان را گسترش می‌دهیم.

+ مهمترین مشکل یا چالشی که از ابتدای راه تا الان با آن مواجه شدید،چه بوده؟

– مهم ترین مشکل ما قطعه‌های سخت‌افزاری بود که به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانستیم، تولید کنیم.

+ فکر می‌کنید استارتاپ تان تا سه سال آینده به چه نقطه ای خواهد رسید؟

– امیدواریم کار را پیش ببریم و ظرف این مدت موفق بشویم

گفتنی است، این استارتاپ در نمایشگاه الکامپ امسال حضور داشت و ما امیدواریم  علاوه بر اینکه به زودی خبرهای خوب و خوشی از موفقیت‌های این تیم بشنویم، در سال آینده در سطحی بالاتر و موفق تر از امسال این تیم را در نمایشگاه ببینیم.

۲۰ استارتاپ برتر اروپایی در حوزه اینترنت اشیا-قسمت دوم

DecaWave (دوبلین)   این شرکت که در سال 2004 توسط Michael McLoughlin راه‌اندازی شد، در شهر دوبلین قرار دارد و طی چند سال قبل، رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است و به یکی از شرکت‌های برتر در بازار تجهیزات نیمه‌هادی در جهان تبدیل شده است. این شرکت، تجهیزات و دستگاه‌هایی بی‌سیم [...]

۳ راهکار برای رفع چالش نبود نهادهای پشتیبان برای استارتاپ‌

در یک اکوسیستم رشد یافته، بازیگران مختلفی وجود دارد که در تعامل تنگاتنگ با یکدیگر زمینه رشد و توسعه فعالیت مورد نظر خود را فراهم می‌کنند. وجود نهادهای پشتیبان در فعالیت‌های استارتاپی که اغلب شرکت‌های بزرگ را در بر می‌گیرد از جمله این بازیگران است که با ارائه خدمات فنی، […]

چرخه حیات استارتاپ‌ها

چرخه حیات استارتاپ‌ها از شش مرحله تحقیق، امکان سنجی، توسعه، معرفی، رشد و بلوغ تشکیل شده است. (شکل زیر) در مرحله اول یعنی تحقیق و امکان سنجی هنوز استارت‌آپ شکل نگرفته است و تنها یک تیم یا یک فرد به ایده پردازی و بررسی شرایط بازار و ایده خود مشغول […]

راهکار اتحادیه اروپا، استرالیا و سنگاپور در حل چالش تامین مالی استارتاپ‌ها

در گزارش سال ۲۰۱۷ اکوسیستم استارتاپی جهان، یکی از ۵ عامل اصلی موفقیت اکوسیستم های استارتاپی در جهان موضوع تأمین مالی بوده است که برای حل آن توجه به کمیت دسترسی به منابع مالی و کیفیت تأمین مالی استارتاپ ها مورد توجه قرار گرفته است. از جمله تجربیاتی که در […]

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید...

اطلاعات خود را وارد کنید

جهت ثبت‌نام کلیک کنید