۲۰ استارتاپ برتر اروپایی در حوزه اینترنت اشیا-قسمت دوم

20 استارتاپ برتر اروپایی در حوزه سخت‌افزار و IoT
دسته بندی:اخبار زمان انتشار:۲ آبان ۹۷ ۶۵۷۶ بازدید

۲۰ استارتاپ برتر اروپایی در حوزه اینترنت اشیا-قسمت دوم

DecaWave (دوبلین)

 

این شرکت که در سال ۲۰۰۴ توسط Michael McLoughlin راه‌اندازی شد، در شهر دوبلین قرار دارد و طی چند سال قبل، رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است و به یکی از شرکت‌های برتر در بازار تجهیزات نیمه‌هادی در جهان تبدیل شده است.

20 استارتاپ برتر اروپایی در حوزه سخت‌افزار و IoTاین شرکت، تجهیزات و دستگاه‌هایی بی‌سیم را در حوزه IoT تولید کرده است که در حال حاضر حدود ۱ میلیون از آنها موجود است و امکان نصب آن در داخل ساختمان با دقت ۱۰ سانتی‌متر وجود دارد. در آوریل ۲۰۱۷، STMicroelectronics در حدود ۲٫۵ میلیون یورو برای توسعه این دستگاه‌ها سرمایه‌گذاری کرد.

این استارتاپ که تا به حال در حدود ۳۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری جذب کرده است، توانسته است واحدهایی اداری در فرانسه، چین و کره جنوبی راه‌اندازی کند.

 

 

DigiFlak (تالین)

استارتاپ DigiFlak که در شهر تالین استونی قرار دارد، تولیدکننده تجهیزات و دستگاه‌های امنیتی نوآورانه با نام Flak Secuters است و باعث تحول دنیای امنیت اطلاعات شده است. تجهیزات Flak Secuters تجهیزات یکپارچه USB و NFC هستند که امکان احراز هویت را بدون نیاز به پسوورد فراهم می‌کند.

این شرکت که در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شده است، توانست در سال ۲۰۱۵ برنده جایزه «امنیت سایبری و حریم خصوصی» در رویداد «چالش دیجیتالی EIT» شود و اولین شرکت از استونی بود که توانسته بود این جایزه ارزشمند را در این رویداد بزرگ اروپایی دریافت کند.

Flo Live (لندن)

20 استارتاپ برتر اروپایی در حوزه سخت‌افزار و IoTاین شرکت یکی از عرضه‌کنندگان راهکارهای یکپارچه برای شبکه‌های IoT است و از سرویس‌های تجزیه‌وتحلیل بیگ‌دیتا و شبکه‌های موبایل برای حفظ یکپارچگی و امنیت IoT استفاده می‌کند و یک «اکوسیستم جهانی را در پلتفرم ابری» ارایه می‌دهد.

این شرکت که در سال ۲۰۱۵ توسط یک سرمایه‌گذار و کارآفرین به نام Percy Grundy راه‌اندازی شد، در حال حاضر دفاتری در شهرهای لندن، پاریس، لیماسول و حیدرآباد دارد و قرار است به زودی یک دفتر جدید در کالیفرنیا نیز راه‌اندازی کند.

این شرکت، رشدی قابل ملاحظه را در سال ۲۰۱۷ تجربه کرد و شرکت‌‌های سرمایه‌گذار Golden Sunflower و Arie در حدود ۴٫۲ میلیون دلار در این شرکت سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

معرفی هشت استارتاپ انگلیسی در حوزه IoT

در یکی دو سال اخیر تب و تاب مربوط به اینترنت اشیاء (IOT) روز به روز افزایش یافته است و به نظر نمی‌رسد که به به زودی فروکش کند. همین امر باعث افزایش روزافزون تعداد استارتاپ‌ها در این حوزه شده است که امید دارند موقعیت خود را در این اکوسیستم [...]

۱۰ استارتاپ برتر اینترنت اشیا

ر بسیاری از کارخانه‌ها، مدت‌ها است که ماشین‌ها از لحاظ تکنیکی، قادر به برقراری ارتباط با یکدیگر هستند، اما برای استفاده از داده‌هایی که تولید می‌کنند هنوز نیاز به دخالت نیروی انسانی دارد. فقدان نظارت لحظه‌ای و بهنگام بر ماشین‌ها، تجهیزات و عملیات‌ها در کارخانه باعث شده است تا تولیدکنندگان نتوانند تصمیمات آگاهانه مبتنی بر داده‌های موجود اتخاذ کنند و از برنامه‌ریزی پیشگیرانه مبتنی بر نظارت عملکرد لحظه‌ای ماشین‌ها برای پیشگیری از وقوع حادثه بهره ببرند.

معرفی ۱۰ استارتاپ برتر اینترنت اشیا-استارتاپ اول

با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود که تا سال 2020 در حدود 20 میلیارد تجهیزات IoT وجود داشته باشد، چالش‌ها و مزایایی که در انتظار 10 استارتاپ برتر این حوزه قرار دارد نیز چشمگیر خواهد بود. اینترنت اشیاء می‌تواند به هوشمندتر شدن دستگاه‌ها و ماشین‌های مختلف، کارامدتر شدن پروسه‌های صنعتی [...]

۸ استارتاپ انگلیسی در حوزه IoT- قسمت اول

در یکی دو سال اخیر تب و تاب مربوط به اینترنت اشیاء روز به روز افزایش یافته است و به نظر نمی‌رسد که به به زودی فروکش کند. همین امر باعث افزایش روزافزون تعداد استارتاپ‌ها در این حوزه شده است که امید دارند موقعیت خود را در این اکوسیستم جدید […]

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید...

اطلاعات خود را وارد کنید

جهت ثبت‌نام کلیک کنید